Grattis Joona!

                                   Halloj blogg och läsare!

Jag
har blivit väldigt dålig på att skriva på sista tiden...dåligt av mig! Ska bättra mig;)

Nu sitter jag framför datan lite halvdragen. Älsklingen fyller år och vi har haft en liten fest här hemma. Det va mysigt men nu skulle grabbarna ut på krogen och tjejerna hem så nu sitter jag ändå här ensam...KUL! Men jag får unna J det eftersom han trots allt fyller år. Pappa är barvakt så det blir att gå upp tidigt imorn, så det va kanske lika bra att det inte blev senare än så här. Imorn ska mamma ha konsert så då ska jag,pappa och oliver dit. Ska bli kul o se henne sjunga. Hennes kör har ju trots allt sjungit bakom carola och på IDOL-finalen. På söndag ska jag och Oliver äta lunch och fika hemma hos hans gamla dagis kompis och hans familj. Då får jag gosa med deras bebis, Mys! Man får ju passa på eftersom man inte får en egen, hehe. Skriver mer imorn.


Hoppas alla har haft en trevlig kväll.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mami

Så pappa var barvakt ;-) Skulle nog behövts eftersom du var dragen när du skrev det här!

2007-12-17 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0