Helgen som var!

                                      Hallå blogg och läsare!

Nu var det ett par dagar sen som jag uppdaterade bloggen. Har haft ganska fullt upp och faktiskt inte haft någon inspiration till att skriva...konstigt nog.

I fredags firade jag och älskling 2 år. Gud va tiden går fort! Vi var hemma och myste framför idol med pizza, coca cola och massor av godis! Egentligen är våran två-års -dag IDAG så tack för dom här två åren baby! Älskar dig nu och för alltid!

Känns som att jag är lite sent ute men fasiken vad glad jag blev när Marie vann! Hon är riktigt grym!

I lördags var jag ute med tjejerna. Vi var på skeppsbar till dom stängde och sen blev jag hämtad av J. Det var en riktigt lyckad kväll med massor av dans och öl, hehe:)

Söndagen blev lugn med middag hos mamma.

Igår kom Oliver hem! Så kul att träffa min älskling igen och det känns som han växer varje vecka han är borta. Han blev jätte glad för sin present-kalender och igår fick han nå grejer som man sätter på hjulen på hans cykel. 
I morse gick vi upp vid 6 så vi hann mysa lite innan vi gick till dagis. När han vinkade från fönstret så började jag tänka på när man själv gick på dagis. Gud va lätt allting var när man va liten! Man behövde inte bekymra sig för nånting! Ibland vill man bara bli liten igen!

Det var allt för nu:)

Kraaaam





Kommentarer
Postat av: Mami

Ibland blir du fortfarande liten.... :-)

2007-12-12 @ 10:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0