Present-kalender =)

                                    Godmorgon!

Sista dagen på jobbet innan ledigheten! Åhhh vad jag längtar efter dagens slut!
Imorn ska jag och Oliver till läkaren. Ska testa om han är överkänslig mot mjölk eftersom han ibland får ont i magen när han dricker det. Hoppas verkligen inte att han är det!
 

Igår när jag kom hem lagade jag lövbiff,potatis och sås men råkade krydda köttet för mycket så det var knappt ätbart. Sen gjorde jag iordning present-julkalender till barnen. Det är som en kalender med ett litet paket för varje dag och på julafton är det största paketet. Jag hade det när jag var liten (tills jag fyllde typ 17,haha) och jag har alltid älskat och sett fram emot just den kalendern. Så därför gjorde jag en till barnen nu. Jag önskar att jag hade en kamera så jag kunde ta bild på den, den blev så fin!

Neej om man skulle försöka få något gjort här på jobbet ;)

Skriver senare igen!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Mami

Det är skönt att äntligen slippa ränna runt för att hitta 48 små fiffiga saker till dig och din bror. Men ckokladkalendern var man tvungen att bidra med i år också! Herregud när blir man vuxen så mammor slipper tänka på sånt här????

2007-12-05 @ 09:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0