Proviva och kundmottagning.

                                          Hello allihopa!


Då var man tillbaka på jobbet då! Kunde inte skriva mer igår för jag va tvungen att koncentrera mig på att bli frisk. Idag mår jag mycket bättre, trots huvudvärk och dålig matlust! Får sitta i kundmottagningen idag vilket betyder att jag får sitta still hela dagen och hälla i mig proviva, sweet! Hade nog aldrig pallat gå runda idag. Tror att det var skönt för J att jag gick till jobbet idag. jag har verkligen varit som ett litet barn och krävt hela hans uppmärksamhet..hela tiden! Men sjuk är man ju inte så ofta så då ska man bli 100% ompysslad. Tror att han gillade att ta hand om mig lite också ;)....  Oliver fick sova hos mamma inatt, pratade med honom tre gånger igår och han lät så glad när han berättade att dom hade varit ute o cyklat o lekt. Känns bra att han trivs där men känner mig dålig som inte orkade ta hand om honom. Vill inte att han ska se mig sjuk eller ledsen för jag vet hur orolig han blir. Idag ska han iallafall till sin pappa och jag ska hem o vila efter jobbet. Vet inte vad det blir för lunch idag men tror inte min mage pallar mer än Proviva och möjligen en macka.

Dax att försöka jobba lite...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0