Söder och bebis...Ja tack!

                                         Söndag eftermiddag

Jaha då var söndagen här igen...Shit va tiden går fort!

I fredags hade vi ju födelsedagsfest för Joona och efter jag hade sktivit så kom killarna tillbaka efter knappt en timme. Dom hade inte kommit in på krogen och hade därför ätit på Mcdonalds och sen tagit taxi hem.
I lördags blev jag väckt av mamma som ringde vi nio och frågade när jag tänkte hämta min son för hon skulle iväg. Så jag slängde på mig mjukiskläder och gick för att hämta honom. Det var ingen idé att gå hem till oss igen för grabbarna sov fortfarande och jag ville inte väcka dom så jag och O gick och köpte pepparkaksdeg och bakade pepparkakor med massor av glasyr, mums! Vid sex kom pappa och vi åkte till stan för att se mamma sjunga. Det var mysigt i kyrkan och kören var jätte duktig! Såg en blankett där i kyrkan som kan kunde anmäla sig till volontär-arbete som innebar att man var 6e onsdag hjälpte till att servera mat till hemlösa osv. Har alltid velat göra något för att hjälpa dom som har det sämre och funderar på att anmäla mig som frivillig.

Idag har vi varit hos Olivers gamla dagiskompis och hans familj på söder. JAG VILL OCKSÅ BO PÅ SÖDER!
dom bor i en jättefin lägenhet och har en liten bebis.JAG VILL OCKSÅ HA EN BEBIS! Iallafall...

Ikväll blir det middag o mys hos mamma för dom ska köpa gran som vi ska pynta =)

Nu måste vi klä på oss så skriver lite senare...

Kram





Kommentarer
Postat av: Sophia

Var bor du nu?

2008-01-16 @ 22:41:28
URL: http://minamonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0