UGGS??

                                                   God kväll!

Nu har jag gjort nästan allt som behövs göras innan jag sätter mig o slappar, Bara tvätten kvar men det går fort.
Jag plockade upp Marie efter jobbet och åkte till tyresö på jakt efter skor som vi båda älskar men ALDRIG hittar. "UGGS" tror jag dom kallas. Jag vet att dom hade dom för massor av år sen och då hade vi båda flera par. Dom är så otroligt snygga o sköna så jag skulle verkligen uppskatta tips på vart dom kan finnas!!?

Tandvärken kommer smygande tillbaka och jag har inga alvedon hemma. Bad Joona ta med sig några citodon från sin mamma. Dom brukar hjälpa rätt bra. Måste ju kunna äta ostbollar och godis nu när det är Desperate housewives ;)

Imorn är jag ledig o då ska jag sova ut...Sweet!!

Nu ska jag ta hand om tvätten!

God natt

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0