Vänner och Jul...

                                               Onsdag morgon!

Jaha då var julen över och likaså stressen. Även om man har handlat alla julklappar och allt är klart så känner jag ändå sån stress över julen. Bröt ihop några dagar innan eftersom jag hade nästan 12000 i räkningar och fick ut 12900 i lön. Jag får skylla mig själv men just den här månaden kom allt på en gång! Kändes skönt att jag ändå hade köpt nästan alla julklappar då.
Måste berätta vad mina tjejer gjorde för mig:

Dagen innan jul skulle jag ha uppersittarkväll med tjejerna. När vi kom hem till mig bad dom mig gå ut med hunden. Jag fattade noll men gjorde som dom sa. När jag kom upp igen så låg det mat för över 1000 kr på bordet som dom hade handlat för att jag hade så dåligt med pengar! Det var allt från frukost till middag för en hel månad!!
Jag blev så rörd att jag började gråta. Kan man ha underbarare vänner??NEJ! Jag är så himla tacksam!
Tack Fannie,Jossan och Katja! NI ÄR BÄST!
Fick även fotoramar med kort på oss och Oliver. Och ett linne som jag hade önskat mig! Vi spelade bingolotto och hade det mysigt.

På julafton åkte jag och jobbade och sen hämtade jag och pappa Oliver och åkte hem till mamma. Han fick en microfon,synth,robot,bilar,lera,kaffebryggare(för barn),bandyklubba,böcker,cd-spelare,skivor och pengar. (har säkert glömt massor) tror aldrig vi har haft så mycket paket under granen,haha! Jag blev också jätte nöjd för mina presenter. Vi åt god julmat och det blev en jätte mysig jul. På kvällen var jag helt slut till skillnad från O som var hur pigg som helst. Han somnade nog runt 12 och strax efter somnade jag.

Igår åkte Oliver till stallet med Jossan och Fannie. Jag städade lägenheten men nu är den lika smutsig ändå. Det blir så när hunden är här,haha.
På kvällen kom mamma över och tittade på film och sen åkte hon hem och vi gick o la oss.
Idag blir det nog lungt...Vi ska på promenad med mamma sen men sen är inget annat planerat. Imorn ska vi gå på teater med Oliver och kanske försöka gå lite i affärer.

Har ni haft en bra jul?


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0