Viktigt!

Åhh ibland blir jag bara så sur! Olivers pappa (P) är en jätte bra pappa men ibland irriterar han mig så mycket! Han var inte på Olivers dagis lucia förra året och han är knappt med på utvecklingssamtalen. Och så frågade jag för några dagar sen om han tänkte komma på dagis lucia i år iallafall... Hans svar blev: Jag får se om jag jobbar då! Hallå??? det är din son vi pratar om!!! Han borde fatta att det är viktigt för Oliver att han kommer! Oliver har sagt flera gånger att han vill att hans pappa ska komma o kolla på honom på lucia. Det är ju inte så att man inte vet att lucia är den 13nde varje år...eller??? Jag har iallafall tagit ledigt för att kunna gå dit och jag kommer bli riktigt besviken på honom om inte han kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0