Abstinens!

                                                                                             Hej bloggis!

Nu
har jag lyckats övertala J att gå till tandläkaren. Han fick en tid nästa vecka och jag hoppas verkligen att han kommer iväg! Risken finns ju att han blir "akut magsjuk" eller får "45 graders feber". Jag är iallafall  jätte stolt över honom att han  fortfarande planerar att gå.

Jag har inte rökt idag så därför är jag väldigt irriterad och allmänt grinig idag. Minsta lilla grej och jag tänder till dierkt! Kankse ska stänga in mig i ett rum och bara vara ensam så jag inte är otrevlig mot folk.
Känner mig så tom utan ciggen. Vad ska jag nu göra när jag pratar i telefon hemma? eller har städat hela lägenheten och behöver nåt att belöna mig med?eller när jag är arg? eller ledsen? Vad ska jag ersätta det med?
Oliver är iallafall glad att jag slutar. Han tyckte att jag skulle bjuda morfar på några av mina tabletter så han också slutar. Sötunge!

Igår hade vi mys hemma hos oss. Vi lagade fisk/hamburgare och kollade heroes. Sen kom J hem och då skjutsade jag hem tjejerna.

Nu är det fika....brukar röka nu....vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0