Begravning imorn!

Hej blogg och läsare!

Imorn är det begravning! Jag vet att det kommer bli sjukt jobbigt =(
Det får mig att tänka på döden. Vad händer när man dör egentiligen?det är det ju ingen som har svar på.
Men jag orkar och vill inte tänka mer på det nu. Jag skjuter upp det till imorgon. Jag gör alltid så när jag har nåt jobbigt framför mig! Skjuter upp det tills det är dax...Undra om det är bra eller dåligt?

Vi har varit i stan idag en stund med Fannie och Jossan och sen åkte vi hem till mamma. Vi har lekt med lera, ritat och spelat spel!

Folk blir väldigt förvånade när jag säger att jag har barn. Kanske är det för att jag är så barnslig själv, hehe!

Jag får också frågan om jag va redo att få barn när jag var 17. Och nej, jag va nog inte redo till 100%
men det tror jag aldrig att man blir! Hur gammal man än är så är man aldrig redo! För att få barn handlar inte om ålder!

Jag hade inte inte jobb, lägenhet eller pengar. men jag hade massor med kärlek att ge honom och det är det viktgaste!

Han skällde precis ut mig för att jag hade hängt min jacka på hans krok i hallen! Haha han är så lillgammal ibland!

Imorn ska jag lämna honom hos hans pappa vid tio och sen är det dax!

Ha en bra kväll allihopa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0