Bitter!

Jaha då börjar klockan närma sig läggdax men ja är hur pigg som helst! Joona är o köper bil i västerås och pluttisen sover lungt i sitt rum. Heroes var helt ok idag men inte det bästa avsnittet. Tycker däremot att ylar är läskig och kommer drömma mardrömmar om honom, haha!

Så nu ang min rubrik....Jag äter HELA TIDEN! Ersätter ciggen med godis och annat o det är inte alls bra.Har redan gått upp minst 3 kilo sen jag slutade och det värsta är att nu har jag blivit beroende av godis (socker) istället! Det hjälper ju inte min ekonomi speciellt mycket att jag slutat röka...Jag köper ju godis för pengarna istället!
Nej! Från och med imorn ska jag vara nyttig! Och så ska jag börja motionera...Så de så!

Nu ska jag hoppa i säng!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0