Dog i lägenheten.

Min arbetskompis var i stort behov av en lägenhet eftersom hon skulle separera. Jag väljer noga vem jag lämnar min hyresvärds nummer till eftersom jag inte vill utnyttja situationen för mycket. Jag ger numret till dom som jag verkligen vet behöver det, Och min hyresvärd brukar vara väldigt snabb att fixa fram lägenheter. Som jag har skrivit i tidigare inlägg så tog det bara en dag innan jag fick ett förstahandskontrakt på en tvåa mellan kärrtorp  och hammarbyhöjden. Hur som helst...Hon får gå på möte med honom och blir erbjuden en lägenhet. MEN! Han berättar att det har dött en människa där nyligen och då ångrade hon sig. Hon tror att den människan ska komma o spöka för henne, Haha!

Skulle ni flytta till en lägenhet där ni vet att en människa dött?

Jag skulle nog göra det om jag var i så stort behov av en lägenhet som hon verkade vara. Och känns det inte bekvämt så kan man ju ta den och snabbt byta lägenhet...Utan att berätta om döingen! Haha

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad är det för fel på spöken, hon träffar ju dig varje dag!! Mohaahaa!!!!

2007-11-29 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0