Dumma dator!

Dumma, dumma dator! Jag försöker ladda ner en bild på min älskling och hans dotter men det går ju inte! Det händer ingenting! Sånt här har jag inte tålamod till!!! Jaaa den är jättefin o så men måste ju fan kunna ladda upp bilder!

Hoppas Oliver blir frisk till på fredag för då ska dom ta foto på dagis.
Det är jätte lite folk på jobbet så nu får mina kollegor jobba arslet av sig! Stackarna! Ska skänka dom en tanke imorn när jag sitter hemma med min sjukling.
Måste hämta ut fler "slutarökatabletter". Mina är slut och jag klarar inte att sluta utan dom. När jag åt dom så fanns inte suget där lika starkt. Det gör det nu och jag håller på att bli tokig! Jossan är ledig från jobbet nu också. Det känns tomt utan henne. Tur att brorsan o Fannie är där iallafall.

Nu ska jag gå ut o ta EN cigg. Jag kan inte alltid vara stark! Dumma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0