Fredag nästan kväll...

Hej!

Kom precis hem till mamma och ska hämta skärmen som pappa har lämnat! Jag tvivlar på att jag får ihop datan själv men ska iallafall försöka.

Vi skulle ju gått på bio idag men det blev inte så....När jag sa till Oliver att vi skulle se Shrek så såg han jätte orolig ut! Han ville inte se Shrek! Jag fick ingen direkt förklaring varför han inte ville se den men jag tror att han kanske tycker att Shrek ser läskig ut. Men vi åkte till Heron för att se om det va någon annan film som gick, men de va det inte så vi gick upp i leklandet och hoppade i hoppborgen och åkte moped. Sen gick vi till macdonalds och åt. Nu ska vi följa med Jossan till Lidingö en sväng och sen ska vi hyra film(Som vanligt) Haha!

Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0