Helgen som var!

                                               MÅNDAG!

Då var det måndag igen då! Skas försöka sammanfatta helgen eftersom jag inte har uppdaterat nånting..

FREDAG: Julbord med jobbet. Riktigt gott och roligt att se en annan sida av sina arbetskamrater....Deras fulla sidor alltså ; )   Efter god julmat och några öl så drog vi tjejer vidare till Riddarkällaren där dom hade 90-tals tema!! Det var riktigt kul med gammal musik och massor med folk....Nästan för mycket för när vi hade dansat 3 låtar så var man helt dränkt av öl.
Joona kom och hämtade mig runt 2 och sen åkte vi hem till hans mamma o sov. Jag är glad att jag gick så pass tidigt för då slapp jag bli seg och jag fick ett riktigt bra minne från kvällen.

LÖRDAG: Jag och Marie var på Ikea...Vi två KAN INTE gå där tillsammans! Vi handlar ALLTID för mycket grejer och Marie får alltid skäll av sin pojkvän eftersom hon aldrig använder det hon handlar,Haha! Sen åkte vi till ASKO och fick ihop en hel del julklappar.  Om det är nånting jag älskar så är det när man kommer hem med 15 kassar från IKEA och får fixa hemma. Jag låter kanske som värsta tråkmånsen men jag älskar det verkligen! Och nu börjar det bli riktigt mysigt hemma. Vid nio kom Joona och hans kompis och va hungriga så jag lagade hamburgare och sen började det snöa så då va det bara sätta sig i bilens baksäte och se glad ut. Som sagt...Dom blir som barn i bilen så fort snön kommer.

SÖNDAG: Vi kom hem halv 6 på morgonen och stupade i säng. Vaknade halv 3 och åkte iväg o handlade. Sen kom Joni, Loisan och Olle över så vi beställde pizzá och kollade Parlamentet. Färgade håret gjorde vi också. Vid 10 åkte dom hem och jag och Joona åkte o solade.

Har fått en ny favorit i Parlamentet.. Magnus Betnér! Han är så rolig och kan verkligen se allvarlig ut fast alla garvar!

      

Det va min helg!


Idag kommer min bebis hem från sin pappa!!!! Jippie! Saknar min älskade son! Han ska nog få följa med till jobbet nånting i veckan så jag får lite tid med honom.
                                                                                             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0