Internet hemma!

                                          God kväll!

Nu har vi äntligen kommit hem efter en lång eftermiddag! först var vi i globen o köpte vinterskor till Olli. Som vanligt när jag ska köpa "bara skor" så kommer vi alltid hem med lite extra grejer. Idag blev det en tröja till mig och en skit tuff spindelmannen tröja som Oliver ville ha. Mamma hade 30% rabatt på Kaphall så hon lovade att köpa overallen imorgon.

Sonen somnade i blen så jag sitter här framför min nya fina dator och äter choklad-mousse. Kommer bli fet av att sluta röka! Jag äter hela tiden.

Nu ska jag kolla på slutet av desperate och vänta på att min älskling kommer hem.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Denize

Jag vet inte om jag har bytt, men det här är i alla fall min mail: [email protected]

2007-11-28 @ 11:21:42
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0