Jul och nyår!

Nu är jag klar för kvällen! Tjejer blir verkligen som zombies när dom gör iordning sig! Står och stirrar på sig själva i spegeln som psykopater! Jag blir ju rädd...fast jag är likadan ;)
Funderar på att göra mitt hår blont igen. Men min frisör skulle typ strypa mig då! Jag va nära på att tappa håret förut när jag var blond!

Igår kom jag och Olivers pappa på en lösning till jul...Eftersom jag jobbar på förmiddagen så får han vara hos honom då och så hämtar jag honom på eftermiddagen efter jobbet. På nyår däremot så ska han vara hos mig hela dagen och hela kvällen! Tänker absolut inte gå ut då för att jag tycker att nyår är så överskattad! De kanske bara är för jag inte har haft speciellt kul nyår nånsin! Visst det har varit mysigt o gå på middag o så men det slutar alltid i kaos! Nej det blir att mysa med sonen och kolla på fyrverkerier.

Nu ska vi begé oss!


Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Mami

Ahhhhh, nej! Inte blondera!

2007-11-12 @ 10:10:18
Postat av: Anonym

Neeej Kalle!!!! inte blond!! nej nej!! Du e så fin i lite mörkade gumman!

2007-11-13 @ 17:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0