Julbord ikväll!!!

                                    Ikväll blir det party!!!



image96

Ikväll har vi julbord med jobbet. Ska bli jättekul att komma ut lite. Älskling hämtar mig från krogen sen så jag kommer hem ordentligt....Tack baby!

Läste precis i gårdagens AB att CHAMPIX (mina sluta röka tabletter) kan ge självmordstankar och deprissioner...Kul! Jag har fått rejäla humörsvägningar och kan få ett utbrott om affären som jag ska till är stängd (hände i förrgår) men tack och lov inga självmordstankar...

Igår va jag och älskling o storhandlade. Jag ÄLSKAR att storhandla och kan gå runt i flera timmar! Joona däremot tycker inte att det är lika kul...vi springer runt på varsitt håll och plockar i grejer i vagnen och helt plötsligt är den full. Kan ju säga att både frysen, kylen och skåpen är fullproppade nu. Jag drog med honom in på rusta (mot hans vilja) och sprang runt där i nån timme också. Vi kom hem ganska sent och därför somnade jag inte förens kl 1.
Vaknade 7.10 imorse och fick panik. Börjar 8 och hade inte hunnit packa ner saker för kvällen. Det blev att dra upp Joona för att få skjuts och sen sminka sig i bilen...det blir alltid lika snyggt. Kom i tid iallafall och det va ju skönt. Efter jobbet ska vi basta och sen börjar julbordet klockan 19.00.

Hoppas alla får en bra kväll!

/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0