Länge sen!

                                          TORSDAG

Hallå! Nu var det snart en vecka sen jag skrev...Jag har varit hemma hela veckan.
Jag och Joona (J) har varit med varandra 5 dygn i sträck dygnet runt och haft väldigt mysigt. Känner mig helt nykär och längtar till i eftermiddag då vi träffas igen! Tror verkligen att vi behövde den här tiden tillsammans! I helgen så var barnen hos oss. Dom leker så bra dom två men dom kan också bråka som riktiga syskon. Vi hade inget att göra i lördags och ungarna var rastlösa så vi fick för oss att vi skulle ut och mata ankor, haha! Men när vi kom ut så hittade vi inga....flyger dom bort på vintern?!
Det blev iallafalla en liten promenad så dom blev av med lite energi.
I måndags åkte Oliver till hans pappa. Saknar honom jätte mycket.

Men men...Jag har slutat röka nu :) två dagar har gått sen jag tog mitt sista bloss och nu känns det jättebra...SKOJA! Jag blir arg för minsta lilla, Jag ger elaka onödiga kommentarer till folk och har humörsvägningar så det bara skriker om det. Stackars Joona och mina vänner som får stå ut med mig! Joona har verkligen varit guld. Han vet exakt hur han ska göra för att få mig glad när jag är sur. Tack för att du står ut baby!

Igår fick vi äntligen hem internet! Pappa kom över och installerade det medans jag och J åkte till St. När vi kom hem så slängde vi oss över datorn direkt... Och visst det fungerade...men det tog typ en minut att få upp EN sida och efter 5 minuter så tröttande vi och kom fram till att vi MÅSTE ha en ny dator! Den var helt slutkörd och med mitt tålamod så kommer den den vara i bitar inom ett par dagar. Hursomhelst så ska vi åka och kolla på en ny idag.


Juste.... Mamma har lovat att följa med utomlands! Så det blir jag, mamma och Oliver som åker till grekland i augusti nästa år! Ska bli så kul! Jag ska lägga undan 1000 kr i månaden "rökpengarna" och sen drar vi! =)
Oliver kommer verkligen uppskatta det!
Nu blev jag sugen på att kolla resor. Återkommer senare.

Skönt att man är igång o skriver igen...

Puss

Kommentarer
Postat av: joona

nu e du ju riktigt söt;) love u!

2007-11-24 @ 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0