Lite allt möjligt.

                                                              God morgon!

Glöm inte att checka bildera i förra inlägget...Grymt söta!

Nu är jag på jobbet. Har varit hos doktorn nu på morgonen.

Igår va jag och Olli på BVC. Han fick kolla på bilder och hoppa på två ben osv.


Hans linje (vikt o längd) var över hans vanliga så det visade att han var lika lång och vägde lika mycket som en 4-åring. Han va stor när han föddes och han bara fortsätter växa.

Igår kväll hade vi en lugn hemmakväll. Jag och Olli lagade köttbullar och myste framför tvn. Ikväll kommer J och hans dotter. Saknar J jätte mycket och ser fram emot ikväll.

Har rökt idag...Dumma mig! Va lite nervös innan doktorn....Får väl skylla på det.

Mamma kommer hem från kryssningen idag också. Hon har lovat mig en Lancome mascara, den bästa!

Nu ska jag iväg på runda.


Hajdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du N1 botten själv? =)

2007-11-16 @ 13:32:43
Postat av: carro

Japp *stolt* hihi

2007-11-16 @ 16:34:23
URL: http://carooolines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0