Lite besviken!

Behövde verkligen dig igår! Ville inte tjata på dig att du skulle komma utan jag tyckte att du skulle förstå och höra på mig att jag behövde dig! Känner mig jätte besviken och jag hoppas att du förstår det! Jag ville att du skulle hålla om mig och trösta mig. Du sa att vi skulle ses idag men nu är det försent. Igår behövde jag dig!
Tack till mina underbara tjejer Fannie och Jossan för att ni kom och fanns där för mig! Älskar er och är så otroligt mycket och är så glad att ni finns i mitt liv! Järngänget!

Här är Oliver på NK! Han hade absolut ingen lust att gå i affärer i lördags!
Älskar dig gubben!

image58

Kommentarer
Postat av: Mami

Redan en riktig kille! Det är väl så här killarna vill göra när man släpar med dom ut för att shoppa :-)

2007-11-06 @ 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0