Lite ensam..

Jag känner mig lite ensam. Fannie och Jossan skulle hem till Katja och jag orkar inte åka ända till Ekensberg...De e lååångt! plus att jag inte hittar! Ska hyra en film och sen gå o lägga mig tidigt! Nu ska jag äta lite hos mamma och sen promenera hem, jag har börjat nu! Bilen såg skönare ut än vanligt idag när jag skulle hit, men jag gick och är mycket glad över det nu! Jag saknar Oliver!!!!! Kan inte sluta tjata om det!
Nu behöver brorsan sin dator så jag får väl flytta på mig...Dumma!

God natt blogg och läsare!

Kommentarer
Postat av: Loijsan

Duktig du e gumman som tog en promenad;) ...Stackars som kände sig ensam...såfort ja får bil så kan ja komma hem till dig;) ska göra mitt bästa för o bli din granne oxå;)haha
pusspuss

2007-11-08 @ 20:49:43
Postat av: Jossan

Om inte jag skulle varit så upptagen med att BAKA tårta så skulle jag kommit på bumsen! :D

Grattis Jossan!

2007-11-09 @ 09:25:30
URL: http://josli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0