Lite uppdatering!

                                                   Torsdag kväll!

Jaha då var det kväll igen då! Idag var jag hemma med sonen som är/var magsjuk. Ärligt så vet jag inte om han ens va magsjuk eftersom han bara spydde en gång...kanske bara hade ätit nåt dåligt.
 Eftersom han va så pigg idag så gick vi på bio och såg "Surf´s up" och sen mötte vi upp Jossan och åkte till stallet. Oliver var lite rädd för hästarna men annars gick det bra. Hon är så go Jossans häst! ångrar att jag slutade rida. Har typ glömt allt nu!
Efer stallet åt vi på macdonalds och sen åkte vi hem o kollade film. Imorn ska Olli ha dagisfoto och jag ska tillbaka till jobbet. Det är typ kaos där nu för att det är så många borta.

Börjar bli lite orolig för min vän Chloe! Har inte hört nåt från henne på ett par veckor! Hoppas iallafall att hon har det super och festar järnet i Barcelona! Saknar min Klådi!


Känner att min blogg är väldigt tråkig just nu eftersom jag inte kan ladda upp bilder eller nånting!!


Men men.... That´s just life!

Sov gott.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0