Ljus...Ja tack!

Jag känner mig helt tom...känns inte som jag har något speciellt att skriva om. Fannie och Jossan ska gå och se Björn Gustafsson på fredag och dom är överlyckliga, hehe!

Jag är så trött på Sverige och vill verkligen härifrån! Till stränderna och värmen! Jag blir alltid så deprimerad på hösten. Orkar inte med all kyla och mörker! Jag funderar starkt på att gå på ljusterapi!!!
Nu är jag pank också och det gör ju inte saken bättre! Hoppas lönehöjningen kommer till den här lönen för då betyder det 3000 kr extra den här månaden. Det skulle vara perfekt eftersom man måste börja köpa julklappar snart. Oliver önskar sig en bilbana, spindelmannen och massa andra paket sa han. Plutten!

Vi ska basta innan bowlingen...Gud va skönt det ska bli!

Ha en bra kväll allihopa.


Kommentarer
Postat av: Mami

klönen??????

2007-11-12 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0