Magsjuk son!

                                                   ONSDAG KVÄLL!

Dagis ringde vid halv 3 idag. Oliver hade ont i magen och var hängig. Jag åkte o hämtade honom på en gång men det verkade inte vara någon större fara. Han sa lite då o då att han hade ont i magen men annars va han ganska pigg. Helt plötsligt börjar han spy ner hela soffan och jag får panik o börjar springa runt efter nåt han kan spy i, jag får tag i papperskorgen och sitter o klappar på honom medans han spyr som en tok, älsklingen! Tycker så synd om min lilla pojke! Jag fick i honom lite proviva efter det och nu har han somnat. Så imorn blir det att vara hemma från jobbet o pyssla om min plutt. Hoppas att det går över fort. Snart börjar heroes så jag får väl sysselsätta mig med det.


God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0