Måndag morgon!

                                                                  God morgon blogg och läsare!

I morse försov jag mig! Klockan ringde vid 6 men måste ha ställt om den i sömnen för sen vaknade jag vid 7.45 och fick panik. Jag hatar att försova mig! hela dagen blir typ förstörd.
Jag har inte bloggat på hela helgen för att mitt internet inte har kommit och jag har haft rätt fullt upp.

I fredags hade vi tjejmiddag hemma hos Jossan som fyllde år. Hon fick spelet "Våghals" och pippi-boxen haha så helt plötsligt hade hon jätte ont i huvet och ville stanna hemm. (hon ville kolla på pippi) Hehe..
Vi åt pizza och spelade spel och det va jätte mysigt. Vid 23 började vi dra ut och fick en lyckad kväll på krogen. I lördags var jag på en tjejkompis dotters dop. Det va jätte fint och vi åt massor med god smörgåstårta.
Igår kom pappa över o fikade eftersom det va Fars dag och sen åkte vi hem till Js dotter och fikade. Det blev också middag hemma hos Lojsi och Joni! Så det har varit fullt upp hela helgen, och idag ska vi spela bowling med jobbet och jag, Jossan och Fannie ska vara på lag...Vi kommer vinna lätt :)

Nu ska jag gå och fika..

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Fannie

FÖR JAG SKA GIFTA MIG MED BJÖÖÖÖÖÖÖRN PÅ FREEEDAG

2007-11-12 @ 11:39:31
URL: http://fnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0