Mys idag!

                                                  Hej blogg och läsare
Kul att jag har några läsare kvar...Not! Kanske är mitt eget fel eftersom jag inte har skrivit något intressant på länge! Ska skärpa mig...Promise! Idag har jag varit duktig! Jag har bara rökt 3 cigg och i vanliga fall vid den här tiden brukar jag ha rökt kanske 10! Känner mig jätte stolt! Jag VILL verkligen sluta nu och jag VET att jag kommer klara det!

Idag ska Fannie och Jossan följa med hem efter jobbet och äta hamburgare och titta på Heroes, Mys!
Olli kommer bli jätte glad! Det är ju hans favorit tjejer! Vi läste nalle puh igår när han skulle sova och då skulle alla önska sig något. När vi va klara så sa han: Mamma, jag önskar mig att jag kan räkna och jag önskar mig spindelmannen! Haha, han är så söt!

Försöker få iväg J till tandläkeran. Det är inte det lättaste! Han har inte varit där på 6 år och nu har han tandvärk hela tiden! Han är envis men väldigt söt! Älskar honom så mycket!

Nu ska jag försöka jobba lite!


Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Mami

Heja! Du är jätteduktig med rökningen!
Du det är inte bara det han önskar sig, vi kollade i leksakstidningen och han ville ha det mesta från dockor till bilar :-)
Ytterligare en sak J har gemensamt med din pappa....

2007-11-15 @ 09:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0