Nu ska jag sluta!

God morgon!

På måndag börjar mitt nya liv! För jag har BESTÄMT mig! På måndag ska jag sluta röka och dricka kaffe!
Anledningen till att jag ska sluta dricka kaffe är för att när jag dricker de så blir jag alltid röksugen...Och tvärtom! Så därför ska jag sluta med båda!
Jag har försökt sluta många gånger men det är svårt! Men jag har kommit på att om jag hela tiden intalar mig att jag inte är röksugen så kanske jag lurar hjärnan att tro att jag inte är det!
Jag har också fått en jättebra idé som jag tror peppar mig mest av allt. Jag ska lägga alla pengarna som jag röker för i en burk. Och när jag har fått ihop tillräckligt så ska jag och Oliver åka utomlands! Bra idé va?
Då har jag verkligen ett mål! Jag har räknat ut att jag får ihop minst 1300 kr/mån.
 Jag tänker också försöka träna lite! Jag HATAR att träna! Speciellt på gym! Det är så tråkigt! Så istället tänker jag börja promenera mera istället för att ta bilen! Ska också flirta med Jossan lite så kanske jag får rida på hennes fina häst! Senast jag red så hade jag träningsvärk i tre dagar efter! Är så otränad!

Nu ska jag gå och fika!

Hej då =)


Kommentarer
Postat av: Mami

Heja!!! jag hoppas du lyckas den här gången,...känns lite tufft att sluta med både cig o kaffe på en gång. Promenader är bra, sen till våren kanske man kan få sällskap i joggingspåret:-)

2007-11-08 @ 10:30:49
Postat av: Jossan

Haha va söt du är Carro! Såklart du får komma när du vill, Sunny blir jätte glad då!

Vill bara tillägga att du inte red, Du SATT på hästen i 3 minuter :P

Gullevän!

2007-11-08 @ 10:57:07
URL: http://josli.blogg.se
Postat av: carro

Till Jossan: Haha jaa men det kan jag ju inte skriva! Då gör jag ju bort mig:)
Tack gumman!

2007-11-08 @ 11:40:10
URL: http://carooolines.blogg.se
Postat av: carro

Till mami:
Joo men måste sluta med båda!
Ja, Det skulle vara jättebra!

pussss

2007-11-08 @ 11:41:44
URL: http://carooolines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0