Ny dator!

                                                             Hej lilla blogg och läsare!

Igår var jag, Olli och Joona o köpte en ny dator. Jag vet att jag inte skulle ta något mer på avbetalning men vafan...Behövde ju faktiskt en bra dator nu när vi har fått internet o allt! Den va riktigt snygg faktiskt. Joona var lite sugen på en som hade fingeravtrycksläsare istället för lösenord men den va dyrare så det blev ingen sån.

 Det blev en sån här!



Det va så kul att få hem plutten igår. Men jag förstår inte varför han är värsta änglaungen när han är hos mamma och så fort jag kommer så blir han gnällig,känslig och mammig. Som mamma får jag ju direkt för mig att det är för att han inte vill vara hos mig men tror att det egentligen handlar om uppmärksamhet. Han har ju varit ifrån mig en vecka och vill ha all min uppmärksamhet. Och det förtjänar han ju också. Får så dåligt samvete att jag är ifrån honom så mycket =( skulle vilja gå ner i tid på jobbet men det betyder mindre pengar = alla räkningar blir inte betalda.*Suck*!! Allt var mycket lättare när man bodde hemma!
Men men...Jag ska inte klaga! Har faktiskt ett fint hem,bästa pojkvännen & vännerna och världens finaste son! Man ska titta på det man har för då glömmer man vad man saknar!
Chloe (Min kompis och Olivers gudmor) (som är i barcelona för tillfället) har börjat läsa min blogg och tycker inte att jag skriver något om henne...Men visst gör jag det? Kolla vidare gumman! Jag har skrivit om dig ;)

Nu sitter jag i butiken igen. Inte mycket kunder alls men det är ganska skönt för då får jag tid att blogga lite,hehe!
Idag ska vi åka upp till globen och handla vinterskor och jacka till Oliver. Funderar på att inte köpa overall till honom det här året. Han kan ha varma täckbyxor och en tjock jacka. Jag tycker det är samidigare för om man är ute och går in nånstans så kan man ta av jackan bara istället för att krångla av hela overallen. Men vi får se! Kanske hittar nån fin overall ändå! Stavas overall så? Haha!

Nu ska jag plocka lite här...

Hajdå


Kommentarer
Postat av: Charming man

vad kul!

2007-11-27 @ 12:09:13
URL: http://Failures.blogg.se
Postat av: Mami

Smart drag o se till att mormor gick förbi på lunchen o köpa en overall
:-D

2007-11-29 @ 12:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0