Sånt flyt!

Hej blogg och läsare!

Jag ringde min hyresvärd idag eftersom han sa när jag flyttade in att  jag skulle få ny tapeter för att mina är ganska gamla. Så jag ringde honom och var beredd att få tjata lite. Men vårat samtal gick fortare och bättre än vad jag trodde! Han sa ungefär: "Jag ber målaren ringa dig så får du det klart innan jul!". Inget tjat och jag är väldigt nöjd! Sen ringde jag felanmälan eftersom jag typ har stopp i avloppet i badkaret och det gick lika lätt!
Han sa: Är du hemma idag?
Jag: nej men jag kan hänga nyckeln där på måndag.
Han : Ok,då kommer jag då!
Är inte van vid att allt går så smidigt och snabbt! Det är ju iofs privatvärd så det kanske är därför!

Jag hade sånt flyt när jag fick lägenheten. Innan så bodde jag och Oliver i en etta på 30 kvm i farsta! Jag mådde jätte dåligt och ville aldrig vara där.

Sen pratade jag med en tjejkompis bekant och hon rekomenderade mig till min nuvarande hyresvärd.
Jag fick gå på ett möte och EN dag efter så hade jag fått en fin, ljus tvåa mellan kärrtorp och hammarbyhöjden!
Vi flyttade in en vecka efter och nu trivs vi så bra! Det är ju ett plus att mamma bor 10 minuters promenad därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0