Snart helg!

En timme kvar! Sen är det hemgång!! Åhhh va det ska bli skönt! Den här veckan har varit tuff med allt från att sluta röka till att lära mig en ny runda. Saknar gamla dar när jag, Fannie och Chrille satt inne på mass och åt djungelvrål och skrattade! *Snyft*. Men iof så har vi ju fått hit massor av andra roliga människor nu.

Jag är lite avundsjuk för att jag inte kan följa med och kolla på Björn Gustafsson ikväll....men jag får iallafall ha en riktig myskväll med mina älsklingar. Och Fannie o Jossan har lovat att filma...

Jag hoppas verkligen att mitt internet kommer snart. Längtar!

Hoppas alla får en trevlig helg!

Kram


Kommentarer
Postat av: Fannie

Jag vill starta upp vår sekt igen. Men Jossan kommer bara pajja den. Hela sekten gick ju ut på att få phille att säga asså så vi fick godis..

2007-11-16 @ 16:16:44
URL: http://fnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0