Snö =)

                                                                                God morgon!

Igår spelade vi bowling på jobbet. Jag trodde ju såklart att jag skulle vinna men så blev det inte! Jag kom på 9nde plats av 11! Men fick några strikar iallafall. Idag snöar det jätte mycket! Hoppas det fortsätter så jag kan ta med Olli o åka pulka! Han kom hem igår! Åh så jag har saknat honom!  Annars rullar allt på som vanligt! Inget roligt att skriva om men måste ju ändå uppdatera lite :)

image89

Kommentarer
Postat av: Mami

Ni får nog åka båt istället, det snöar mycket men det smälter direkt och det är skitblött ute. Jag fick hoppa mellan vattenpölarna på rasten. Stackars mina nya stövlar!

2007-11-13 @ 12:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0