Tom utan mitt barn!

Jag känner mig lite tom! Vet inte riktigt varför men tror att det är för att jag saknar Oliver! Jag VILL INTE vara ifrån honom varannan vecka! Men hur ska man lösa det när både jag och hans pappa vill vara med honom lika mycket?! Och jag vet ju att O behöver sin pappa lika mycket som han behöver mig, men det är så jobbigt! Känns som att jag missar så himla mycket!
Skulle verkligen vilja ta med honom utomlands...men det kommer jag inte ha råd med på ett bra tag. Sitter o kollar på lite resor iallafall...Man vet ju aldrig...Det kan ju faktiskt finnas nånting som kostar typ runt hundralappen...NOT!
Han är en sån fin kille! Han säger så ofta att han älskar mig och varje gång blir jag lika varm innombords!
Ibland kan jag faktiskt få dåligt samvete och känna mig som en dålig mamma för att jag inte har honom jämt!

Ikväll ska jag iallafall till st och sätta på vinterdäck...de blev ju aldrig av sist!

Ha en bra kväll!

Hajdå

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är en bra mamma som låter honom träffa sin pappa lika mycket. Det behöver han.

2007-11-08 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0