Torsdag!

God morgon blogg och läsare!

Idag är den bra dag! Det känner jag!

Igår  åkte jag och Fannie o hämta Olli och sen åkte vi hem! När vi kom innanför dörren kom jag på att jag hade EN dag på mig att lämna nyckeln till min gamla lägenhet! Så Fannie och Oliver satte igång med pannkakorna, och jag for iväg med bilen för att lämna nycklar, kontrollera städning och hämta dom sista grejorna från förrådet!
Städning var Ok, men i förrådet hade det varit inbrott! Det var mest Js grejer där men bara tanken på att nån okänd har gått igenom allting gör mig så förbannad!
Jag tog grejerna som var kvar (tre lådor) och släpade dom till bilen. Tyckte grymt synd om mig själv, Haha!
När jag kom hem hade Fannie och Oliver tänt ljus, lagat färdigt maten och gjort mys!Då kändes det lite bättre.  Fannie skämmer bort mig med att göra allt när hon är hemma hos mig! Och Jossan är likadan!
Jag vill att dom ska flytta in, haha!
Vi väntade in Jossan och sen åt vi! Oliver åt tre pannkakor och sen var han mätt och belåten! Vi la Oliver och sen var det Heroes-dax! Älskar den serien!  Vi kom i säng vid 23 och jag och Jossan fick ett skrattanfall (tur att fannie hade öronproppar) och sen somnade vi! I morse åt vi mysfrukost och lämnade O på dagis! Älskar mina tjejor och min pojk!

Tack för alla kommentarer!

Blir jätteglad!


Nu ska jag gå och fika men skriver sen!

Ta hand om er så länge!

Kommentarer
Postat av: Mami

Blev det nån matlåda??????

2007-11-01 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0