Trött!

Jag måste börja somna i tid på kvällanra. Jag har somnat på jobbet varenda dag den här veckan. Kan vara tabletterna också...har ett svagt minne av att det stod "trötthet" som en av biverkningarna. Ikväll ska jag iallafall ligga i sängen sensat klockan 22.00!
Idag ska jag och Olli till BVC och kolla vikt, längd osv. Han tycker det ska bli jättekul...förstår inte riktigt varför, hehe.
Vi ska vara där kl 17.00 så det betyder att jag får gå en timme tidagare från jobbet och hämta min plutt på dagis, det ser jag fram emot. Bilder från middagen igår kommer nog upp imorgon. Väntar på att Fannie ska lägga upp dom på sin blogg så jag kan sno dom ;)

Hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0