10 saker om mig!

10 saker om mig
1. Är du singel? Nej!
2. Är du lycklig? Ibland...
3. Är du uttråkad? Ja, just nu!
4. Är du ledsen? Nej!
5. Är du italienare? Haha..Nej!
6. Är du gravid? Nope.
7. Är du full? På fredag, ja.
8. Är du en cooling? Japp
9. Är du från Irland? Hmmm...tror inte det!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, och dom har aldrig varit det heller.

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, verkligen!
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja!!!!!!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? JA
4. Har du gillat en tjej utan att berätta det för henne? nee
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja det tror jag nog;)
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Absolut!
10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? TV
6. Coca-cola eller Pepsi? Lätt Cola!(beroende)
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vad jag känner för just då! 
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil 

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja, när jag var 13 år!
2. Brutit ett ben? Nyckelbenet.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, och skulle nog banga när jag väl stod där! är jätte höjdrädd! 
5. Ljugit för någon du tycker om? Hmm...Någon vit lögn kanske?
6. Ätit en hel tårta? Har jag säkert.
7. Gjort bort dig offentligt? Haha Jaa.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jag lämnar den frågan tom!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Det är klart!
10. Velat försvinna? Ja!!!

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Marie
2. Telefonsamtalet du fick? Jossan
3. Personen du va med? Fannie och Jossan
4. Roligaste grejen som hänt? Massor!
5. Personen du sms:ade? Marie
6. Du va i en bil med? J igår! 
7. Gick på bio med? Steffie och Oliver.
8. Var och shoppade med? Det va länge sen jag shoppade ordentligt! men senast var nog med Fannie!
9. Du kysste? J...
10. Du skrev till på myspace? Har inget myspace
11. Du kommenterade? Denize.blogg.se
12. Du tillbringade natten med? J...
13. Du kramade? J...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0