40 minuter till hemgång!!

Nu är jag så trött! Orkar inte ens vara social med människor omkring mig! Sitter bara på olika sidor på internet och försöker komma på något vettigt att göra! Blir nog ingen städning idag, orkar verkligen inte! Ska ta en fika med en kompis och bara sitta och snacka skit!
Kollade upp lite datorer och hittade en på telias hemsida som man kunde "hyra" i tre år för en liten summa i månaden. Men det är så typiskt mig! jag tycker att allt låter så bra för stunden, men sen när jag sitter där och ska betala en större summa än vad man trodde från början så börjar jag  tänka...Det är så dax då liksom! Jag ska alltid hoppa in i saker utan att tänka över det först!
 
Ska köpa bil i veckan också:) krockade med min förra bil (majken) så nu i veckan ska försäkrings pengarna komma=)
Jag har lånat min brors bil nästan varje dag eftersom jag bor en bit  från Olivers dagis. Men jag vill ha min Majken!!Den va så himla bra, gick billigt och va så där liten och söt!

Nu ska jag ringa Olivers pappa och höra om min kära son vill prata med sin mamma.

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: loveliloijsen.blogg.se

Såg faktikst en likadan bil som Majken idag när ja va påväg till jobbet...tänkte på dig då gumman för den bilen va så väldigt du på nåt vis ;) haha
pusspuss

2007-10-08 @ 22:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0