Aj aj aj...

Söndag eftermiddag


Jag har inte kunnat blogga nånting på hela helgen...Har ju fortfarande ingen dator hemma...tyvärr!

Jag har så välldans huvudvärk!!!

Igår var jag i södertälje hos min kära pojkväns mamma på dagen och sen på kvällen så kom Fannie,Matte och Jossan över och kollade på Beck..För andra gången den här veckan! Det var jätte mysigt och Oliver var nöjd för han fick massor av pengar av folket, Haha!

På tal om min lilla son!... Igår drog jag ut sängen i vardagsrummet så att Sovrummet blev barnens rum! Jag ställde in en tv som vi fått och kände mig jättenöjd....tills jag upptäckte att jag inte fick in några kanaler!! Varken dvdn eller nåt annat funkade! Då åkte vi iväg och köpte en fjärrkontroll på Claes Olsson.
Men tror ni jag lyckades med den då? Nopp...Det fick Matte (Fannies pojkvän) fixa när dom kom, och det slutade med att Matte och Oliver blev bästisar och kollade på barnfilm tillsammans...haha! Dom är verkligen underbara mot Oliver och man märker att han känner sig trygg med dom!


Idag har vi varit på skansen. Det va lite kallt men väldigt mysigt.

Nu kom vi precis hem till mamma och ska åka och träffa Stepphie snart...Hon vill gå på den nya barnfilmen som handlar om nån råtta men känner att mitt huvud kommer sprängas om jag sitter i en biosallong men värsta ljudanläggningen, så jag ska kolla med henne och Oliver om det är okej att vi hyr nån bra barnfilm som alla 3 kan roas av!

Imorn ska O till sin pappa igen... den här veckan har gått alldeles för fort!! kommer sakna mitt troll!

Nästa helg ska vi tjejor åka till västerås och parta, Det ska bli så kul!!

Nu ska jag gå och proppa i mig alvedon!

Ha de bra!

Love...






image3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0