Ångest ensam...Varför?

Jag har ett problem..Eller jag har rätt många problem men det här är nog ett av dom största! Jag kan inte vara ensam!
Jag vet verkligen inte varför!? När jag vet att jag bara ska åka hem och inte träffa någon så får jag Panik!
Igår tänkte jag att nu måste jag skärpa mig!
Jag städade och sen läste jag min bok och försökte slappna av. Efter en halvtimme satte jag på tvn och kollade lite på vänner. Men NEJ! Paniken och ångesten kom farande och tillslut satte jag igång att städa på nytt för att få nåt att göra! Jag var nära att ringa nån kompis för att be den människan komma och rädda mig från ensamheten, men jag hindrade mig själv i sista sekund! Jag måste lära mig att vara ensam och kunna njuta av det!
Jag gick och la mig med ångest i högsta grad och drömde konstiga drömmar!

I morse var det mycket bättre, Men då visste jag också att jag snart skulle få sällskap!

Vad ska jag göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0