Är detta konstigt?

Jag har tänkt på en grej som jag vill skriva om. Jag hör så många som har problem med att tex ens barns pappa skaffar ny tjej!Jag har verkligen inga problem med det! Jag förstår att om känslorna inte är över så är det såklart jätte jobbigt och därför är det så skönt att jag känner så här! Olivers pappa har ny tjej o hon är verkligen jättebra! Hennes föräldrar älskar honom och han älskar dom! Jag är inte arg och jag tror inte att hon försöker spela mamma åt min son! För han vet vem som är hans mamma! Och varför skulle jag vilja ta ifrån honom människor som han älskar!
Jag vill ju hans bästa. Och desto fler som älskar honom desto mer kärlek får han! Hans "extra morföräldrar" tar med honom ut med båten, på skansen, han får sova över och massor med kärlek!
Min son är värd det bästa! Och det tänker jag ge honom resten av mitt liv! Det är ett löfte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e en superbra mamma gumman! Och tro mig de kommer du få tillbaka av sen när din lilla pojke blir stor! ;)
pusspuss

2007-11-01 @ 15:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0