Butiken idag då...

Godmorgon!

Igår blev det bio trots allt! Oliver hörde mig nämna bio och sa med ögonen fulla av hopp: Ska vi gå på bio mamma? Får jag följa med? och jag kunde inte annat än nicka och le! Så jag fick lägga min huvudvärk på hyllan och så åkte jag, stepphie och Oliver iväg till  Heron city. Oliver var trött redan på vägen dit men lyckades hålla sig vaken hela filmen. Filmen hette "Råttatouille" och var faktiskt rätt bra! Sista tio minuterna blev Oliver trött så då ville han sitta i mitt knä. Efter bion somnade han så gott i bilen! Åhh jag saknar honom redan! En hel vecka utan min lilla älskling! Men han lovade att ringa så jag får väl leva på det!

Idag ska jag stå i Radiobutiken för första gången! Det är lite små nervöst men kommer nog gå bra.
Jag får ju inte luncha med mina kära kollegor, eftersom jag måste ha lunch redan 10.15 medans dom andra har lunch vid 12. Jobbar ju som sagt som distriubutör på Sveriges radio och television och vi byter typ uppgifter varje vecka så det är lite svårt att tala om exakt vad man gör här. Men det är ett  helt okej jobb och man får se en del kändisar =) hehe!

Nu ska jag jobba lite men ska försöka hinna lägga upp lite bilder ikväll.

Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0