Dagens outfit eller det vardagliga livet?

Jag märker att det är väldigt mycket "Dagens outfit" och shopping på bloggarna... Jag föredrar att läsa om folks liv, inte om deras kläder..men det kanske är för att jag är så sjukt nyfiken, hehe =)

Jag älskar ju kläder och så, men det är inget jag vill skriva om...Men det är ju olika :)

Vad föredrar ni?

Nu ska jag snart köra sista rundan, och det betyder att det snart är hemgång...Skönt!

Men det känns faktiskt lite bättre idag...Den största chocken har nog släppt tror jag.

Vi blev bjudna på restaurang idag av jobbet, Jättegod mat faktiskt (Kött, pommes och beasås) och nästan två timmars lunch! Det behövde vi alla tror jag!

Idag ska jag, Fannie, Jossan och Oliver leka, Det ska bli kul!
 
Men nej, Fannie det blir ingen barnfilm, Haha!

Ska försöka lägga in lite bilder på mig och alla mina älsklingar snart!

Ha det bra så länge!

Love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0