Förkyld!

Nu sitter jag här med en halsduk runt halsen och är super förkyld! näsan rinner och jag nyser varanan sekund :(

klockan går så sakta och jag har ingen som helst lust att jobba!
Eftersom jag inte kan nånting här så är det väldigt svårt att svara på frågor när folk kommer hit eller ringer!Jag och Fannie sitter och mailar varandra om precis ingenting!Vi har lika tråkigt!

Funderar starkt på att börja plugga. Fast jag är verkligen ingen plugg människa! Jag hatade skolan! Jag gick i en "vanlig" skola fram till sjuan men mina betyg sög och jag skolkade väldigt mycket!Vi var alltid några tjejer som hellre satt på café hela dagarna än att vara i skolan och plugga! I sjuan blev jag placerad i en skola på söder som hette "Tjejforum" Den bestod av 18 tjejer och typ 50 lärare! Neej, riktigt så illa var det inte men det var 18 tjejer och väldigt många lärare!
Jag fick gå om sjuan men det gjorde inte så mycket för den skolan var kanon bra!! Där var alla i samma sitution, och vi alla tjejer kom väldigt nära varandra. I nian blev jag gravid och bestämde mig för att behålla barnet, fast alla tyckte jag skulle göra abort! Jag var ung, festade mycket och kunde knappt ta hand om mig själv.
Men jag struntade i vad alla tyckte och nu har jag världens finaste pojke!

Visst är det inte alltid lätt att slitas mellan att vara ung (med allt som hör till det) och mamma men jag tycker att jag har klarat det ganska bra!

Från att ha bott hemma och vara väldigt oansvarig, till att gå ut med ganska bra betyg, skaffat egen lägenhet,
tagit körkort och fast heltidsjobb! När jag väl har bestämt mig för att klara något så ger jag inte upp i första taget!

Min son är det viktigaste i mitt liv och honom kommer jag alltid stötta! Vad det än gäller!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0