Hem på lunchen!

Hej alla läsare!
Varför får jag inga kommentarer?! Jag vill ha kommentarer! Jag skriver ju mest för min egen skull men det är alltid kul att få folks åsikter och veta att folk läser?!
Jag måste åka hem idag på lunchen! Råkade få med mig nyckeln till Radiobutiken hem igår. Och eftersom det är den enda nyckeln så får jag sätta mig i bilen och ta en tripp hem! KUL!
Ikväll ska jag, Oliver, Fannie och Jossan mysa! Vi ska baka pannkakor och leka med Oliver! Just nu bråkar Fannie och Jossan om vad vi ska se ikväll....Heroes eller Greys anatomy?! Dom kallar varandra för diktator och båda hotar med att inte sova över!Hahaha dom är så söta!

Det blev Heroes! Fannie vann! Hon hotade med att åka hem om hon inte fick se det,,Haha!


Nu måste jag åka om jag ska hinna hem och tillbaka!
Men om det är lungt i butiken sen så skriver jag lite mer!

Och som sagt...Kommentera gärna mera!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0