Jag lämnar över titeln!

Min familj kallade mig för Kelly när jag var yngre. Efter Kelly i våra värsta år! Tack älskade familj! ;)

Men nu är det dax att jag lämnar över titeln...Till Jossan!

Här är några exempel på varför:

1. Hon frågade om Umeå låg i uppsala!

2. När vi diskuterade räntor så frågade hon va det va för nånting!

3. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så frågade hon om Hillary Clinton hade varit med i Fresh prince!

4. Matte och Fannie diskuterade myndigheter och Jossan la till någon dum kommentar
Fannie: Jossan, vet du ens vad en myndighet är?
Jossan tänker en stund: Jag vet att man är myndig när man är 18 iallafall!

5. Hon undrade om det fanns taxibilar i Västerås!

Kommer inte på något mer just nu!

Men nu är titeln överlämnad!

Love u Kelly ;)

image36


Kommentarer
Postat av: Viola

hahaha va kul

2007-12-10 @ 21:58:36
URL: http://viola1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0