Läggdax nästa...

Just nu känns det helt ok :)

Jag fick sällskap av Fannie och Jossan nästan hela kvällen och med dom får man sig alltid ett gott skratt!Så skönt att vi jobbar tillsammans för annars hade jag nog inte orkat gå där dag ut och dag in! Oliver älskar dom och det är så skönt!

Jag måste verkligen försöka fixa en data!Nu får jag ju sitta hemma hos mamma om jag vill använda internet och min bror blir ju inte speciellt glad när jag jämt ockupperar(vet inte riktigt hur det stavas) hans dator! men en dator kostar ju pengar också! pengar som jag absolut inte har!

Nu ska jag försöka sova så man är hyffsat pigg imorgon!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fannie

Du ä'nte så jäkla dum du hälläär

2007-10-08 @ 08:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0