Längtar till fredag!

Godmorgon!

Gud va det ska bli skönt att komma bort från Sthlm!
Även om det bara är för en natt ,så är det helt sjukt vad jag ser fram emot det! Bara vi tjejer ute på stan i västerås!

Jag har räkningar för 8000÷ plus att Oliver behöver vinterskor och ny overall(stavas det så?) !!
Jag var så dum och tog ett lån till en bil för ett tag sedan, den gav mig bara problem och nu sitter jag på ett stort jävla lån att betala!!För vad?? Inte ett jävla skit! Nu har jag en bil för 6000 kr och den går hur bra som helst!

Igår var jag och fikade med min pojkväns brorsas flickvän! Hon är så bra att prata med! Dom tror att vi bara pratar skit om dom men det är ju inte bara det vi gör! men det är skönt att prata med någon som är tillsammans med samma sorts kille...

Sen åkte jag och J hem och jag hann se halva Desperate housewives! Älskar verkligen den serien!

Idag blir det lungt! Jag, Fannie och Jossan ska sola och sen Promenera lite!

Får se om det blir nå mer inlägg idag! Ha det bra allihopa!

Kram


image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0