Lite bilder o sånt!

Godkväll blogg och läsare!

Jag har fortfarande inte kommit i säng och klockan börjar bli mycket!
Sover hos mamma idag för jag känner att jag inte klarar ensamheten...som vanligt!
Stepphie, Oliver och jag har haft myskväll! Vi gick och handlade och Oliver fick rida på S rygg hela vägen. Han va så nöjd, haha! Sen kollade vi på barnprogram och sen fick Olli somna på soffan medans jag och Stepphie kollade på Beck! Riktigt mys!

Här kommer lite bilder från kvällen:

image23
På väg till affären!

image24
Borstar bort alla tandtroll! ;)

image25
Och så kramades vi!



image26
Sen myste vi i soffan!

image27
Sa godnatt till mormor och myste med Stepphie!

image28
Min söta unge!

image29
Sen va det natt!

image30
Och ännu mer natt! =)

Det blev inte riktigt i ordning, Haha men nu har jag varit duktig och lagt ut bilder!

Tack Stepphie för alla bilder! Du är guld värd!

Nu ska jag försöka sova!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mami

Åh, vad jag vill krama ungen när jag ser bilderna. Jag har sån tur att jag får krama honom så ofta, och kärleken är sååå besvarad.

2007-10-31 @ 11:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0