Mamma!

Pratade precis med mamma. Nu har hon också börjat läsa min blogg =) Så här är en liten hälsning till dig mamma!

Utan dig hade jag inte varit den jag är idag! Det är du som har fostrat, älskat och alltid stöttat mig! det går inte i ord att förklara hur mycket jag älskar dig! Och även om jag inte alltid lyssnar på dig och tar mina egna beslut så har jag alltid en axel att luta mig mot om det går fel! Efter allt som har hänt så känner man att man aldrig vill ta någon för given igen! Du är världens bästa mormor och Oliver älskar dig minst lika mycket som jag gör!

Tack för att du álltid finns för mig!


/Din dotter


Kommentarer
Postat av: Mami

Oj, nu rann tårarna över....Det har blivit några gråa hår och många slingriga vägar, men nu är du på rätt väg. Jag är superstolt, min prinsessa, att du lyckats så bra i livet. Du är en modig person, ödmjuk, viljestark och ger jättemycket av dig själv. Och sist men inte minst, en fantastisk mamma!

2007-10-31 @ 13:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0