Måndag morgon *suck!*

Jaha då var det måndag igen då! Klockan är 8.20 och ndet känns som den här dagen kommer bli väldigt lång! Får sitta i kundmottagningen på jobbet idag och här kan jag inte ett piss!Kommer med andra ord få sitta vid en data (får absolut inte gå härifrån) hela dagen!så tråkigt! I morse var Oliver på strålande humör! Vi tog det lungt och jag stressade inte ett dugg!Jag skjutsade honom till dagis och han vinkade så glatt i fönstret när jag gick!Fattar inte att tiden går så fort! Han fyller 4 år första maj och det känns som det var igår han har en bebis!

Har inga planer för veckan men idag tänkte jag åka hem och städa lägenheten.
har egentligen ingen lust att åka hem till en tom lägenhet men måste verkligen städa!

Pratade med min chef i fredags och jag semester 12-14 December, och det känns jätte skönt!Då kan jag vara med på luciafirandet på dagis och bara mysa med Oliver 3 dagar! Saknar honom redan :(

Men men, dax att försöka lära sig lite här!


Skriver nog lite senare också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0